Makluman

Bantuan Awal Khas Persekolahan RM100 Tahun 2013
Akan di adakan pada 22 Januari 2013(ISNIN), jam 10.00am. Bertempat di Dewan Bistari. Semua Ibu bapa (warganegara) di alu-alukan hadir ke Majlis tersebut.

Sambutan Maulidur Rasul & Majlis Penutupan Program Transisi
Akan di adakan pada 25 Januari 2013(JUMAAT), jam 7.15am.Semua warga SKSP wajib hadir dan berpakaian Baju Melayu (Guru Lelaki) & Baju Kurung (Guru Perempuan). .

Pelancaran Program NILAM
Akan di adakan pada 21 Januari 2013(ISNIN), jam 7.30am. Bertempat di Dewan Bistari. Semua Guru & Murid diwajibkan hadir.

Friday 21 June 2013

Hari Terbuka Kad Kemajuan 2013

Salam 1 Malaysia!!!

Hari ini Sk Sungai Penchala mengadakan Hari Terbuka Kad Kemajuan  bagi bulan Jun 2013.Terima kasih kepada Ibu Bapa yang dapat menghadiri Hari terbuka tersebut.











Ibu Bapa sedang menunggu giliran untuk melihat Buku  Kad Kemajuan anak masing-masing

1 comment:

  1. Bila tengok gambar ni...Teringat...zaman kanak..kanak..dulu...insyaallah...di sekolah inilah tempat aku belajar mengira...belajar..menulis,...belajar...membaca...dan akhirnya...membantu aku berjaya...menjadi seperti skrg...buat adik..adik..belajarlah..bersungguh-sungguh...buktikan bahawa..kita anak -anak warga SKSP...mampu berjaya...sampai ke peringkat PHD dan berjawatan besar...Ingat kejayaan adalah hasil dari keazaman dan kesungguhan untuk berjaya...

    ReplyDelete